سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

ماجراهای کلاسیک پشت سر گذاشته می شود اما بازی هایی مانند A Knight's Quest سعی می کنند تا هوای تازه ای به این سبک ببخشند. یک راه خوب برای دستیابی به این امر با استفاده از مکانیک هایی است که در بعضی از مواقع از موفقیت در سایر زایمان ها برخوردار بودند. به همین دلیل در این عنوان Sky 9 Games شاهد شباهت هایی با بازی هایی مانند Prince of Persia ، Dark Souls یا Zelda Breath of the Wild هستیم.


جوانان کلاسیک ماجراهای ورود اواخر دهه نود و اوایل سال 2000 به عنوان SPYRO، سقوط Bandicoot یا Medievil سیستم عامل از زمان ترک فرانچایز افسانه ای حمله کردند. عناوینی که ، به طور اتفاقی ، اکنون با یک لیفت صورت همراه با زیبایی شناسی جدید ، دوباره از ریکارت لذت می برند.

در این حالت ، یک Knight's Quest سعی می کند بین ژانر ماجراهایی که روزگاری در شخصیت های بزرگی همچون سر دانیل فورتسک بازی می کرد ، شکافی ایجاد کند و در این مورد Rusty شخصیتی زیبا و بسیار ماهر را معرفی کند که مجبور شود با یک شر روبرو شود. این جهان را تهدید می کند.


این میکرو اس دی 128 گیگابایتی ارزان ترین از آمازون است و برای سوئیچ شما مناسب است

عنوانی که به ناچار از Legend of Zelda: Breath of the Wild الهام گرفته شده است ، سعی دارد دنیایی از خود را بسازد که از لحاظ مکانیکی در بازیهایی مانند Prince of Persia یا Dark Souls استفاده کند . اما شما می توانید بقیه در این مطمئن تجزیه و تحلیل تلاش یک شوالیه برای PS4، نینتندو سوئیچ، Xbox One و PC  خواهد نمی گویند که یک شوالیه را تلاش تاریکی روح ماجراهای جوانی است .. .

پیش از این ، خاطرنشان می شود که  داستان A Knight's Quest از الگوی مجموعه ای که توسط کلاسیک های ژانر تهیه شده است ، از نزدیک دنبال می کند. شر بزرگ جهان دنیا را گیر می کند و یک قهرمان (شخصیت اصلی) باید با کمک قدرتهای مختلفی که باید در طول ماجراجویی بازیابی کند ، با این تهدید ماوراء طبیعی روبرو شود.

تلاش شوالیه

در این حالت ما باید به دنبال هر یک از سه شوالیه معنوی باشیم. هر یک از این آقایان مکانیک جدیدی را در قالب قدرتهای جادویی جدید به ما (در یک راه یا روش دیگر) می دهند تا با چالش های مختلفی روبرو شویم. یک فرمول کلاسیک از روایت بازی های ویدئویی که ممکن است مورد توجه افراد کوچک قرار بگیرد ، چیزی که پشتوانه سادگی عمومی توسعه و مکانیک آن است ، بدون اینکه فراموش کنیم که تاریخ ، در همه اوقات ،  با روحیه ای بسیار سفید همراه است که ایده آل است کوچکترین مخاطب را سرگرم کنید.

تلاش شوالیه
در مورد مشکل ، ما با چالش روبرو نخواهیم شد. در مورد عمل ، به سادگی دکمه حمله را خرد کنید (در مورد ما دکمه Y ، از آنجا که ما در Nintendo Switch بازی کردیم ) و گاهی اوقات با عملکرد چرخش در یک طرف گول می زنید.

برخی دشمنان توسط یک سپر جادویی محافظت می شوند ، اما ما می توانیم با اجرای یک حمله ویژه آن را به راحتی از بین ببریم. این قدرتهایی که ما به دست می آوریم ، همانطور که می گوییم ، نه تنها به ما امکان می دهد که در هنگام جنگ اقدام به انجام کارهای مختلف کنیم ، بلکه در حل سایر نکات مهم این عنوان نیز مهم خواهیم بود: پازل .

تلاش شوالیه
پازل هایی که مانند جنگ ، حاوی رمز و راز نیستند و می توانیم به راحتی رمزگشایی کنیم. به این مکانیک ها همچنین برخی از مناطق پلاتفرمئو اضافه شده است که ما باید بر آن بله یا بله غلبه کنیم تا بتوانیم در تاریخ پیشرفت کنیم. در این موارد ، در بسیاری از مواقع شاهد دیوارهای کاملاً عمودی خواهیم بود که باید روی آنها اجرا شود. چیزی که ، همانطور که گفتیم ، از حماسه کلاسیک شاهزاده پارس می گیرد. در حقیقت ، به نظر می رسد ، حتی به نظر می رسد که این انیمیشن قرض گرفته شده است.

20 بازی برتر Nintendo Switch

در مورد مدت زمان ، خود استودیو در مورد داشتن بیش از 30 ساعت بازی صحبت کرده است. مدت طولانی با توجه به اینکه این عنوان عمق لازم را نشان نمی دهد به طوری که گذراندن ساعتهای زیادی غوطه ور در دنیای شما جذاب یا سرگرم کننده است. در صورت دستیابی به این فرمت به موقع ، خواهیم دید که جاده ها تکرار می شوند و تا حدودی خالی هستند ، که اگرچه درست است که آنها چالش های ثانویه را دارند ، مانند گرفتن کلید یا یافتن همه "آواز خواندن" ، اجازه همه چیز را می دهند. به عبارت دیگر ، آنها علاقه کمی ایجاد می کنند.

تلاش شوالیه
جزئیاتی کنجکاو که تا حدی می تواند ما را به یاد حماسه Souls بیاندازد ، در دوئل مقابل سرمربیان نهایی یافت می شود. همانطور که در هر عنوان میازاکی خواهیم دید ، نوار سلامتی دشمن خود را در پایین صفحه نشان خواهیم داد و هنگامی که توانستیم آن را شکست دهیم ، کریستالهای جادویی ظاهر می شوند تا از ما دور شوند ، موضوعی که هر عنوان را به ما یادآوری می کند. حماسه Souls ، گرچه در حماسه FromSoftware آتش سوزی بودند.

تلاش شوالیه
جنبه گرافیکی و فنی به افزودن امتیاز کمک نمی کند
اگر به این عنوان می روید که فکر می کنید از حالات زیبا لذت ببرید ، دور بزنید. این Breath of the Wild نیست ، هرچند پیشینی ممکن است به دلیل لباس شخصیت یا منظره ناهموار آن به نظر برسد. در حالی که درست است که بسیاری از بازیکنان می توانند به دنبال این عنوان باشند و انتظارات مشابهت زیادی با دنیای آزاد جاه طلبانه و ایجاد شده توسط نینتندو داشته باشند ، اما این A Knight's Quest هیچ دنیای باز و چیزی را که ما می توانیم در Breath of the Wild ببینیم نداریم.

تلاش شوالیه
از لحاظ بصری عنوان Sky 9 Games بخش گرافیکی کمی ضعیف را نشان می دهد. ما آن را در نینتندو سوئیچ بازی کرده ایم ، و هم در حالت قابل حمل و هم از طریق حوض می توان دندانهای اره ای تلفظ شده را مشاهده کرد که در اشیاء واقع در فاصله کوتاه تشکیل می شوند. متناقض است ، و همه جا نقص دارد. مدل سازی سه بعدی تا حدودی ضعیف است ، اگرچه این می تواند به این واقعیت مربوط شود که این یک بازی کودک سازی است که مخاطبان را بدون نیازهای زیاد مخاطبان را هدف قرار می دهد.

تلاش شوالیه
هوش مصنوعی نیز پیچیده نیست. در Ciudad Portuaria (شهر "بزرگ" که شخصیت ما در آن زندگی می کند) می توانیم ببینیم که NPC ها بی هدف چگونه هستند. NPC هایی که به هر حال با هدف بیشتری برای پر کردن صحنه قرار نمی گیرند ، زیرا با ضربه زدن به آنها نمی توانیم یک عبارت یا شکایتی از آنها دریافت کنیم. جزئیاتی احمقانه که پیشینی ، می تواند به عنوان یک انتقاد از تعامل با NPC های سایر بازی ها یا یک نقص درک شود.

در مورد پخش آن در Nintendo Switch ، بهینه سازی بدی را که در کنسول هیبریدی از بزرگ N. داریم به خصوص در قسمت هایی که تأثیر همزمان بیش از حد زیادی روی صفحه دارند ، متحمل خواهیم شد. به عنوان مثال ، هنگامی که به منطقه رودخانه رسیدیم (جایی که مجبور خواهیم بود بر مساحتی از سکوی غلبه کنیم) فریم در ثانیه سقوط می کند و باعث می شود در بعضی موارد بازی غیرممکن شود. علاوه بر این ، پشتیبان گیری های زیادی انجام می شود ، بازگشت به مراحل ما زیاد است ، که همچنین به پیشرفت فوق العاده سرگرم کننده کمک نمی کند.

تلاش شوالیه
یک بازی قابل قبول برای افراد کوچک
به هر حال و با وجود همه دکمه های آن ، می تواند بازی خوبی برای دادن آن به افراد کوچک باشد. این عنوان یک شاهکار تصویری یا روایی نیست ، اگرچه فکر نمی کنم بخواهم آن را هم بخواهم. به نظر ما ، یک Knights Quest با توجه به قیمت "کاهش یافته" آن ، می تواند گزینه خوبی برای معرفی کودکان با ژانر کلاسیک ماجراجویی باشد. البته اگر تصمیم گرفتیم عنوان را بدست آوریم ، به شما توصیه می کنیم به دلیل بهینه سازی بد شما در این نسخه ، آن را در نسخه هایی به غیر از Nintendo Switch پخش کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی