سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی شب عروسی (آماده یا خیر) ، یک کمدی جنجالی که با بازی Samara Weaving فوق العاده که در جشنواره فیلم Sitges برتر است و در تاریخ 11 اکتبر در بیلبوردهای تبلیغاتی اجرا می شود ، اجرا می شود.


او کمی به او نیاز دارد تا عروسی عروسی برای تهیه یک ضیافت به یاد ماندنی داشته باشد: فقط سه یا چهار سناریوی اساسی ، اوضاع کاملاً دیوانه وار و بله ، یک ملکه فریاد شگفت انگیز ، سامرا بافندگی استرالیایی  ، که با تعبیری به همان اندازه موفق و سرگرم کننده است.

از ماه آزمایشی Amazon Prime Video لذت ببرید

در پاس های جشنواره فیلم Sitges که ما از دیدن او در یک محیط بسیار مناسب لذت بردیم و تماشاگران هر ضرب و شتم ، هر مرگ و هر پیچ و تاب نقشه را می زدند ، این بازیگر پیش از مشاهده که در آن هستیم پیامی را به مخاطبان ارسال کرد. آرزو می کردم وقتی او را نورد کرد ، اوقات خوبی داشته باشیم. او دو برابر کرد ، به هر حال ، او همچنین در Guns Akimbo ، Nix را بازی می کند ، یک فیلم خنده دار دیگر که به زودی با شما صحبت خواهیم کرد و اینکه قرار است به طور مرتب در فیلم های ژانر ببینیم ، برای خوشحالی ما.


او عروس در شب عروسی است ، فیلمی که در آن پس از ازدواج با وارث ثروتمند یک خانواده خاص ، هیچ چیز به همان شکلی که او امیدوار است پیش نمی رود.

بعد از پیوندی جذاب که در آن مجبور شده است با غریبگی های خویشاوندان بدبین شوهرش ، که پیوند وی را تأیید نمی کنند ، مقابله کند ، تصور می کند که او یک شب عروسی عادی خواهد داشت ، اما وقتی مجبور شود در یک سنت عجیب شرکت کنید.

این در مورد بازی با همه خویشاوندان جدید شما با هر چیزی است که به طور تصادفی بیرون می آید. از بدبختی او ، بازی پنهان کردن است ، هرچند که با پیچ و خم macabre است. اگر او را پیدا کنند ، او را خواهند کشت ، بنابراین او باید تا سحر زنده بماند. فیلمنامه نویسان گای بوسک و رایان مورفی در فیلم سینمایی با این libretto اولین بازی را آغاز می کنند که در آن مجدداً تخیل خود را به نمایش می گذارند تا دردسرهای این زن جوان را نشان دهند تا سعی کنند دوباره ببینند که نور خورشید دوباره به تدریج با یک تحول بدنی تبدیل به یک بازمانده واقعی شود. و عرفانی روانشناختی


اما چه جهنمی با ثروتمندان اشتباه است؟
این فیلم که با همکاری تایلر گیلت ( V / H / S ) و Matt Bettinelli-Olpin ( وارث شیطان ) به کارگردانی شده است ، اول و مهمترین پیشنهادی سرگرمی با لمس سینمای خارق العاده و ترسناک است ، اما مجاز به ضرب و شتم برخی نیز هست از یک پیام طنز دیگر که بسیار مناسب اوست.

بنابراین ، وی علاوه بر این که نشان می دهد چقدر به دیگران اهمیت می دهد ، از آشنایی طبقات ثروتمند با الکل و مواد مخدر خوشحال می شود: آنها به سطح دیگری می روند و فقط علاقه مند به حفظ امتیازات خود هستند ، بدون اینکه به فکر هزینه باشند . به این معنا که هنگام معرفی این لحظات انتقادی کاملاً مبتکرانه است زیرا ما همیشه نظر شخصیت اصلی را داریم ، کسی که کاملاً عادی است از آنجا که از ارائه آن ظاهر می شود.

شب عروسی
مشاهده گالری

5 تصویر

در طول راه ، لحظات گور ، ترس گاه و بیگاه کسانی که شما را از صندلی صندلی بلند می کنند و به خصوص لمس هایی از طنز که باعث شده فیلم و سریال آنچه در سایه ها انجام می دهیم ، برای ساخت موازی با اثری که اخیراً با او شیر شیر و سبک طنز را به اشتراک گذاشته است.

به هر حال ، با توجه به لحن سبک فیلم ، درخواست بسته بندی جدی تر یا پرشکوه ممکن است خیلی زیاد باشد ، اما شاید از دست نرود شاید بارگیری جوهرها بیشتر باشد ... در هر صورت ، سامرا بافی نشان داده است بار دیگر برای بیننده به او همدردی می شود و به عنوان یک سرگرمی ، Wedding Wedding یک فیلم بسیار شگفت انگیز است ، بنابراین ما آن را به شدت توصیه می کنیم. و از همر اسطوره ای ناشی می شود ! چه حرف مقدماتی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی