سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

مدتی است که محصول انیمه به طور قابل ملاحظه ای در سراسر جهان رواج یافته است و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد ، به طور کلی تر بگوییم که قبلاً توجه زیادی به این نوع ژانرها می کرد. نتایجی که بیشتر به دلیل حضور بیشتر انیمه ها بی تردید است ، بدون شک توسط نتفلیکس ، که تعداد زیادی از سریال های انیمیشن ژاپنی را اضافه کرده است (هم شناخته شده ترین ژانر و هم آنهایی که بی توجه مانده اند) ، که باعث شده بسیاری از افراد کنجکاو بوده اند و بعضی از آن سریال ها را دیده اند (بعلاوه ، آنها در بین تمام کاتالوگ هایی که هر ماه به صورت مذهبی می پردازند درج شده اند).


موفقیت این ژانر به حدی بوده است که از خود سرویس پخش ، تولیدات اصلی آمریکایی با سبک مشخصه انیمه ژاپنی آغاز شده است ، به عنوان مثال Castle Castle ، Knights of Zodiac: Saint Seiya (که اگرچه متوقف نمی شود را ببینید). به عنوان یک تولید ژاپنی ، این نسخه جدید بیشتر با توجه به صدای اصلی آن به زبان انگلیسی) و یا سری جدیدی که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد بیشتر مورد توجه مردم آمریکا قرار گرفته است: شش دست .

سریال Six Hands از تاریخ 3 اکتبر گذشته در شبکه نتفلیکس منتشر شداین مجموعه در دهه 70 تنظیم شده است و داستان سه یتیم به نام های عیسی ، ایزابلا و سکوت را نشان می دهد (دومی نام مستعار است زیرا لال است) که در مسیر ورزش های رزمی پرورش یافته و تحصیل می کنند. استاد ارشد چیو با این حال ، زندگی جوانان هنگامی تغییر پیدا می کند که معلم خود را به طرز وحشیانه قاتلی پیدا کنند ، که منجر به آنها می شود تا درباره این رویداد تحقیق کنند و بدانند چه کسی مسئول مرگ وی بوده است. از طرف دیگر ، مامور DEA Brister به افسر پلیس مکزیک گارسیا می پیوندد تا تلاش کند ال بالده ، رهبر یک کارتل بزرگ مواد مخدر را که تهدید به تصرف شهر سان سیمان است ، متوقف کند. به زودی همه در دنیای تاریک قدرتهای عرفانی و شیطانی درگیر خواهند شد.

از دوره آزمایشی Amazon Prime Video استفاده کنید و یک ماه رایگان با بهترین سریال ها و فیلم های موجود روی سیستم عامل لذت ببرید

ایجاد شده توسط براد گرابر و آلووارو رودریگوز ، توسط Rodr Rodguez و خود Daniel Daniel Dominguez و به سرپرستی ویلیس بولیمر ، سریال Netflix ما را در یک مارپیچ اکشن و رمز و راز غرق می کند که در آن بیشتر از اول غالب است. . بدون شک  یکی از نقاط قوت Six Hands این است که سکانس های اکشن چقدر خوب هستند ، که در آن خشونت از بین نمی رود. به محض این که آنها هنرهای رزمی معمولی را می جنگند ، ناگهان پراکنده و سرهای ضرب و شتم وجود دارد. عاشقان مبارز جنگ های زیادی را از آن خود می کنند.

شش دست - سطل (دنی Trejo)

نکته برجسته دیگر در شش دست ، مشارکت بازیگر دنی Trejo است که صدای خود را به شر ال بالده شیطانی می اندازد ، تفسیر بسیار خوبی از یک شرور با حضور بسیار زیاد به ما می دهد ، کاملاً بقیه بازیگران را گرفتار می کند که با استثنائات ، شما بیشتر لذت می برید از آنها در سکانسهای عمل خود نسبت به دراماتیک ترین لحظاتشان. موسیقی که توسط کارل تیل ساخته شده است ، در مهیج ترین لحظات فصل Six Hands فصل 1 نیز می درخشد ، با دنباله ای که مضمون آن تا حدودی یادآور موسیقی متن فیلم عالی Batman: The Animated Series است  که دنی الفمن ساخته است. موضوع اصلی افتتاحیه و همچنین دنباله آن ، طرفداران انیمه را خوشحال می کند. با این حال ، این تنها در فصل اول قابل مشاهده است ، از آن پس نسخه ای بیش از حد مختصر از دهانه نشان داده شده است. اگر Netflix از قبل گزینه ای برای جستجوی سریال ها داشته باشد ، چه چیزی برای کوتاه کردن افتتاحیه ، این است که کار شما هزینه انجام این کار را داشته باشد؟

شش دست
در مورد نکات منفی شش دست ما ، متأسفانه ، چند مورد واجد شرایط هستند. برای مبتدیان ، طرح آن زیاد جلب نمی کند . اگرچه ترکیبی خوب از عرفان و هنرهای رزمی و عناصر بسیاری است که در مواجهه با فصل آخر فصل به یکدیگر متصل می شوند ، اما در پایان بحث آنها بسیار ساده می شود. اگر به این دلیل نبود که فقط 8 قسمت وجود دارد و بیشتر دنباله های جنگی قلاب می شوند ، ما بلافاصله از دیدن او خسته می شدیم. این را هم باید در نظر داشته باشید که در این 8 فصل هسته اصلی همه چیزهایی که می آیند آغاز می شود ، به گونه ای که فصل دوم آن می تواند از نظر استدلالی بهبود چشمگیری داشته باشد.

از طرف دیگر ، ترکیب تنهایی که انیمه Six Hands در این فصل نشان می دهد نیز بسیار تکان دهنده است . بودن یک سریال برای بزرگسالان به دلیل تم و دوز خوب خشونت آن ، گاهی اوقات لحظه های پوچ و با صدای کودکانه وجود دارد که شما را به طور کامل از سریال بیرون می برد ، خصوصاً با عیسی ، شخصیتی که اگرچه خنده دار است اما گاه به آن می رسد بیش از حد لود و احمق باشید.

شش دست
در خاتمه ، Six Hands یک سریال صحیح است که اگرچه بسیار سریع به نظر می رسد و توالی عمل آن واقعاً خوب است ، اما در توسعه نقشه خود بسیار گناه می کند ، به آنچه که اتفاق می افتد علاقه مند می شود و بیشترین لحظه ها را مورد توجه قرار می دهد. اقدام سریع گام خواهیم دید که آیا فصل دوم او ، با شخصیت ها و طرح ارائه شده ، سیر تحولات طرح او را بسیار بهبود می بخشد. اگر به دنبال گزینه های دیگر هستید ، در اینجا 10 بهترین انیمه Netflix را در سال 2019 توصیه می کنیم که باید ببینید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی