سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

شما دو برابر نمی بینید! ما انتقاد از جمینی (مرد جمینی) را به شما می آوریم ، فیلم جدید کارگردان تایوانی ، آنگ لی با بازی در نقش مری الیزابت وینستد ، کلیوو اوون و ویل اسمیت در یک نقش مضاعف. پیش نمایش در 11 اکتبر 2019.


جمینی ( مرد جمینی ) ، فیلم جدید کارگردان تایوانی ، آنگ لی است که با بازی در نقش مری الیزابت وینستد ، کلیویو اوون و ویل اسمیت در نقش های دوگانه این جمعه حضور دارد و ما در نهایت توانستیم این فیلم را به طور کامل ببینیم.

ما قبلاً این موقعیت را داشتیم که چند هفته پیش وقتی شاهد انتخاب صحنه ها بودیم ، اولین تصوراتی را به شما ارائه دهیم ، اکنون می فهمیم که آیا این مجموعه با در نظر گرفتن استعداد بی تردید آنگ لی به عنوان راوی ، انتظار می رود کار کند.

از ماه آزمایشی Amazon Prime Video لذت ببرید

این فیلم داستان هنری بروگان (ویل اسمیت) را دنبال می کند ، مردی ضربه گیر که وجدان او را وادار به بازنشستگی می کند. به زودی او شروع به تعقیب و گریز توسط یک آدم ضرب و شتم بی رحمانه می کند: آنچه که نمی توان تصور کرد این است که او کلون خودش است ، 27 سال از او کوچکتر است ، کلی جونیور نام دارد.

وقتی آنها سرانجام با هم روبرو می شوند ، هنری تصمیم می گیرد با سیستمی که مضاعف خود را ایجاد کرده است ، یک ماکت عالی از خودش باشد و به همین دلیل با بسیاری از مشکلات وجدان خود مشترک است. رهبر کسی نیست جز رئیس پیشین خود کلیوی واریس (کلیوی اوون).


یک پروژه مسافت طولانی که به بلوغ فناوری نیاز داشت
جمینی  سالها پیش به ویژه در سال 1997 در دیزنی متولد شد اما جلوه های دیجیتالی برای قادر به اجرای مستقیم آن حتی وجود نداشت. این ایده همان کسی بود که اکنون موفق شده است از این راه پیش برود: همان بازیگر هر دو نقش را بازی کرده است ، اما "جوان" جوان ، جونیور ، کاملاً از طریق CGI دوباره بازسازی شد به همان روشی که حیواناتی که ما در صفر آنها را دیدیم از ابتدا ساخته شده اند. نسخه جدید از شاه شیر  و یا به عنوان سزار در سه گانه جدید ایجاد شد این سیاره میمون ها، یکی ازبهترین شخصیت ها، توسط راه، متولد شده از یک کامپیوتر به لطف تکنیک های ضبط حرکت و یا ضبط حرکت .

کلاسیک های علمی تخیلی: منتقدان بهترین فیلم های ژانر

ما قبلاً در مواردی با شما صحبت کرده ایم که چگونگی کمک گرفتن از تصاویر در ایجاد شخصیت های داستانی و یا حتی استفاده از تکنیک های جوان سازی یا پیر شدن ، اما این با یک لمس نکردن بلکه ایجاد جدید جدید یک قدم فراتر می رود. .

دوقلوها
اگر شما به یاد داشته باشید ، آنگ لی پیش از این ، با ببر La Vida de Pi ، بی حرف ما را ترک کرده بود ، و سپس با فشار بر محدودیت های فن آوری برای رسیدن به سطوح جدید از کیفیت در بیلی لین با شکوه و بسیار کم ارزش ادامه داد . در آن زمان او به ضرب گلوله 4K و 60 فریم در ثانیه شلیک کرد (به یاد بیاورید مشاجره ای که به وجود آمد هنگامی که بخشی از The Hobbit با ضربات 48 ثانیه در ثانیه شلیک شد و باعث شد بسیاری از بینندگان از اعتبار حرکت موجوداتی که فیلم را پر کرده بودند شکایت کنند). و استاندارد همیشه 24 فریم در ثانیه بوده است ، بنابراین تغییر بسیار قابل توجه است ...  

لی اکنون با سرعت 120 فریم در ثانیه شلیک کرده است که باعث می شود این "نرخ فریم بالا در ثانیه" یا HFR (نرخ فریم بالا) حرکت را با روشی که واقعیت درک می کند قابل تشخیص نباشد. و ما به آن عادت نداریم: تصویر واضح تر است ، با وجود این که اکشن زیادی انجام می شود ، جریان کمتری دارد و کسانی هستند که آن را با به اصطلاح "جلوه telenovela" مرتبط می کنند ، یعنی تیرگی آنقدر کاهش می یابد که دیگر قدردانی می شود. نقص ناچیز در تصویر و "بافت سینما" یا حداقل سینما از بین می رود همانطور که ما هنوز آن را تصور می کنیم.

دوقلوها
مشاهده گالری

5 تصویر

در این فیلم همه چیز به میلی متر محاسبه شده است تا جونیور واقعی باشد ... به جز سکانس پایانی ، که در آن در روز روشن ، از همیشه قانع کننده تر است. جدای از آن ، در بقیه فیلم ها بسیار معتبر است ، اما در بسیاری از لحظه های دیگر مانند هواپیماهای هوایی نیست. دیدن یک هواپیما به حالت تعلیق در هوا با این تکنیک باعث می شود تقریبا یک اسباب بازی به نظر برسد: در این مرحله سر و صدای بیشتری در تصویر مطلوب خواهد بود.

چرا اینقدر انتقاد منفی؟
چیز غیرقابل انکار درباره جمینی وجود دارد و این تلاش پشت فیلم برای روشنایی پروژه ای از این خصوصیات است. اگرچه ما در مورد مدیر آن و ستاره اصلی ویل اسمیت زیاد صحبت می کنیم ، تیم های انسانی در پشت هر سکانس صدها نفر هستند. سؤال بزرگ این است: آیا تمرکز داستان از دست رفته است تا همه آن فشارها را به بخش تصویری منتقل کند؟ برخی از این موارد وجود دارد ، به ویژه اگر در نظر بگیریم که با داستانی که در دهه 90 تصور شده و در سال 2019 روبرو هستیم روبرو هستیم ... گویا تا حدی با این واقعیت ساده که قبلاً به آن پرداخته شده بود منسوخ شده است. موضوع در بسیاری از مواقع.

داستان کوتاه می آید ، بسیار ساده است و اگر ما به نیازهایی که شخصیت ها باید با کلمات ابراز کنند چگونه با گفت و گوهای غیر طبیعی احساس می کنند ، در معرض دید ناخوشایند قرار می گیرند. یک برنامه ریزی بیش از حد وجود دارد که سرعت فیلم را کند می کند و تأثیر آن را کاهش می دهد: بیش از حد جویده می شود و اجازه نمی دهد بیننده بخشی از بازی باشد.

از طرف دیگر ، حتی پیوندهایی با مباحثی که قبلاً در بیلی لین به آن پرداخته شده است ، برقرار می کند : معضلات اخلاقی که آموزش نظامی به آن منجر می شود ، بشریت یا فقدان آن برای ایجاد سربازان فوق العاده و مهمتر از همه پیامدهایی است که شخص باید از آن تحمل کند. این نوع کار


اگر در اولی صحبت از سندرم آسیب زای پس از سانحه وجود داشته باشد ، در اینجا پشیمانی از وجدان و شیوه رسیدن بلوغ به زندگی چشم انداز جدیدی می دهد ، به آنچه ارزش بیشتری می دهد پرداخته می شود. هنری برگان درباره "ارواح" صحبت می کند که مانع از خواب رفتن او یا نگاه کردن به آینه می شود و به همین دلیل احساس نیاز به کمک به جونیور و تبدیل شدن به مربی خود را احساس می کند ، تا در همان اشتباهات قرار نگیرد.

موضوع دوگانگی به روشی بسیار دقیق در دوقلوی مورد سوءاستفاده قرار می گیرد . بازتاب ها ، آینه ها ، دوبینی ها ... آنگ لی از آن استادانه استفاده می کند ، به خصوص در سکانس های اکشن که از جمله آنها می توان به آزار و شکنجه به یاد ماندنی کارتاژنا (کار شگفت انگیز کار مردان بدلکاری ) یا تقابل در فاجعه بوداپست. قطعه در سپتامبر هستند گذشته صحت، ترکیب یک جهت هنری و محل کار عالی است.

کشمکش بین Junior و Clay Varris ، شخصیتی که به یک Clive Owen نابود شده زندگی می دهد ، بسیار قانع کننده تر است. شخصیت او صاف و ظریف است ، بازی نمی کند و هیجان زده نمی شود.

ارزشگذاری برای این مجموعه ، ممکن است کنجکاوانه باشد که پیش از خود بیوگرافی ترین فیلم آنگ لی (او در بسیاری از مواقع به نمایش گذاشته است که احساس می کند با شخصیت اصلی خیلی مشخص است) اما در آن تمبر نویسنده اش کمتر به عنوان یک فیلمساز مورد استقبال قرار می گیرد ، گرچه بله بگذارید در قلب موضوعات داستانی بیابیم که همانطور که مشهود است ، او را به عنوان خالق مورد علاقه قرار می دهد. در هر صورت ، تجربه سه بعدی ورودی را پرداخت می کند: عمق زیادی دارد و لایه هایی را ، هرگز بهتر از این فیلم به ارمغان نمی آورد. به وضوح بهترین کار شما نیست زیرا فیلمنامه به طور مکرر از کار می افتد ، اما ارزشش را دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی