سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

The Poison Rose

" ردیابی شاهین " (1941) با  هامفری بوگارت به عنوان یک بازپرس خصوصی سفت و سخت که به هیچ وجه یکی از اثرگذارترین کلاسیک های تاریخ فیلم محسوب نمی شود: بعلاوه ، شاهکار جان هاستون ، نمایش بدبینانه-بدبینانه او به جهان بود ، چهره هایی نمادین مانند فتال اغوا کننده زنانه و لانه های مرتب او. یکی از بنیانگذاران سبک فیلم نوآر را ترسیم کنید . با اجرای نهایی فیلم رنگی در اواخر دهه پنجاه ، این سبک فیلم به طور فزاینده ای نادر شد. با " The Poison Rose - Dark Dark " تیم کارگردانی  Francesco Cinquemani ("فراتر از واقعیت") و نویسنده "پسران بد" را امتحان کرد اکنون جورج گالو ، برای پیوند مستقیم با فیلم فرقه جان هاستون ، در اینجا - به عنوان یک مرجع محترمانه - در اولین صحنه ای که به وضوح در برنامه فعلی یک سینما قابل مشاهده است. اما علیرغم یک سطح بالای کلاس ، هر دو سرعت و فشار در نئو نوآر نرم و شسته شده کاملاً از بین می روند.

لس آنجلس ، 1978: ستاره سابق فوتبال دبیرستانی کارسون فیلیپس ( جان تراولتا ) اکنون به عنوان کارآگاه خصوصی کار می کند. هنگامی که به وی مأموریت یافت تا در تگزاس به جستجوی شخص مفقود شده ای بنام باربارا وان پو ، که قرار است در آنجا در آسایشگاه زندگی کند ، می رود ، با این حال  دانلود رایگان سریال دل گذشته خود او را به عقب بازگرداند. او به روزهای جوانی خود به زادگاه خود باز می گردد و با تاجر بدلکار Doc (مورگان فریمن ) ، کلانتر بینگ والش ( رابرت پاتریک ) و دوست دختر سابق ثروتمند وی جین هانت ( فامکه جانسن ) دوباره آشنایان قدیمی دارند. کارسون در تلاش خود قدم نمی گذارد تا اینکه ستاره بالایی فوتبال مبارک (Devin Ellery) به طرز مرموزی در طی یک بازی بمیرد - و دختر جیکی بکی ( الا بلاو تراولتا ) که دوست داشتنی مبارک بود ، ناگهان در صدر این لیست قرار گرفت. مظنونین


بر روی پوستر ، دوئل بین جان تراولتا و مورگان فریمن حتی جالب تر از فیلم به نظر می رسد.

ضربدری های مخملی در تغییر صحنه ، فضای داخلی زیر مه شیری ، گاه به صورت موسیقی جاز ملامکولی به عنوان موسیقی پس زمینه: بر روی دستگاه های سبکی نفوذی که در دوران باستان خود یک دوره طولانی هالیوود را یادآور می شود ، فاقد "سم رز" - Dark Dark "نیست. اما بر خلاف کورتیس هانسون ، که هیجان انگیز نئو نوآر در حال پخش است " LA محرمانه"(1997) شخصیت های Abyssal و آماده پایان پیچ های تعجب آور هستند ، می خواهند در اینجا تنظیم کنند هرگز احساسات دلتنگی را فیلم برداری نکنند. برای تریلر لنگ علی رغم یادآوری های جذاب فیلم های "سری سیاه" و خنکی برجسته ، مانند وقتی که کارسون غرق صدای روایی بدبینانه خود را با شورولت خود را در طول شب غرق می کند ، در پایان اما هر درایو.

فیلمنامه Dreigespann Francesco Cinquemani ،  لوکا گلیبرتو و  ریچارد سالواتورهاگرچه واضح است که تلاش شده است هوشمندانه طرح بارگذاشته شده با تقلب شرط بندی ، قاچاق مواد مخدر و فساد متراکم شود - متأسفانه آنها نتوانسته اند موضوعاتی را که داستانهای مختصراً به هم پیوسته اند ، در بافت کاملاً هماهنگ بافند. تحقیقات دشوار کارسون بارها و بارها با صحنه های گفتگوی غیر ضروری و کم بازده ، که پس از آن تنها یافته های خوب و شناخته شده به ارمغان می آورد ، خنثی می شود ، اما به سختی نتیجه قابل توجهی را به چشم می آورد. تمرکز به سرعت کاملاً از بین می رود - و به ندرت واقعاً تنش ایجاد می شود.

ستاره های دلسرد (سابق)

این lahmarschigkeit روی رنگ آمیزی ستاره های سابق (سابق) نیز رنگی زد: بعد از " فعالیت های جنایی " در " Gotti " به " The Fanatic " در سال های اخیر ، واقعاً شکست خورد هر یک از فیلم هایش در منتقدین و مخاطبان ، جان تراولتا در " سموز رز »فراتر از کلیشه شکل پیاده روی (مست ، کارآگاه خصوصی بازیگوش) نیست. با برخورد دور او ، او را از بعضی از شلیک های کوتاه به همان اندازه دست و پا گیر می کند که حوصله دیدن صحنه ها را دارد - حیرت زده از بیانیه دختر همبازی خود "الا بلو بلو تراولتا" ، که او را در مصاحبه ای به عنوان "بهترین مربی تاکنون" شگفت زده کرده است.

مورگان فریمن (" این تازه آغاز است") ، کسی که یا در جدول پوکر نشسته است ، در حالی که می خورد یا در فضای باز است و با حرکات تهدید آمیز در اطراف پرتاب می شود ، همچنان به اندازه Famke Janssen (ژان گری از فیلمهای " X-Men ") تحت چالش قرار نمی گیرد . تنها Brendan Fraser چاق و زن  چوبی (فیلم " مومیایی ") پنج سال از آخرین نقش آفرینی او در فیلم " پناهگاه Gimme " در نقش وی به عنوان یک دکتر گنگ ، گنگ ، شادی دوباره بازی به وضوح بازی می کند. اما این کافی نیست ، به غیر از چند نقل قول و سبک و یک عنوان فیلم مرموز که هرگز در آن توضیح داده نمی شود ، برای کمک به این که این فیلم نوآوری جدیدی داشته باشد.

نتیجه گیری: یک طرح فازی با زیر مجموعه های بیش از حد ، یک صحنه لاغر و جان تروولتا حوصله ترجیح می دهد که هیجان انگیز هیجان انگیز "The Poison Rose - Dark Dark گذشته" در حال حاضر پرتحرک شود.

 

  • سریال باز