سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

5 نظر
تجزیه و تحلیل Ghost Recon Breakpoint ، مسیر جدیدی را که حماسه در پیش گرفته ، به ما نشان می دهد ، و کنار گذاشتن "sandbox" سنتی برای نزدیک شدن به یک RPG چند نفره ، با یک فضای نظامی ، شبیه به حماسه The Division.


به روز شده: پس از گذراندن زمان زیادی برای بازی Ghost Recon Breakpoint می توانیم حکم خود را به شما ارائه دهیم. اگر تحلیل اصلی ما را نخوانده اید ، بهتر است چند پاراگراف را بارگیری کنید تا بدانید که بازی Ubisoft چه چیزی را ارائه می دهد. اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که بسیار بزرگ است ، اما تقریباً بزرگ به نظر می رسد. این یک "شر بومی" سایر بازی های دنیای آزاد یوبی سافت است. چیزهای زیادی وجود دارد که باعث می شود بازیکن کمی احساس غرض کند.

شکستن آشتی شبح
سیستم ماموریت کاملاً واقع بینانه است؛ واقعیت جمع آوری اطلاعات برای باز کردن اهداف زیر ، یا اینکه داستان اصلی در "مینی کمپین ها" کوچک که با شخصیت های مختلف مطابقت دارند ، تقسیم می شود یک نکته بحث برانگیز است. ما این رویکرد را دوست داریم ، اما در چند مورد خودمان را پیدا کردیم که یک داستان خطی تر را از دست می دهیم ، که باعث پیشرفت بیشتر ما شد. مخصوصاً وقتی مجبوریم از یک پله به پله ای به اندازه جزیره اورا عبور کنیم (اگرچه درست است که وقتی قفل بیوواک را باز می کنیم ، سفر سریع باعث می شود تا اوضاع برای ما کمی ساده تر شود).


جزء RPG عمیق و جالب است. عناصری وجود ندارد که بتوانند ما را از شبیه سازی تاکتیکی خارج کنند ، مانند شماره هایی که نشان می دهد با هر ضربه چقدر زندگی از حریفان کم می کنیم. و در عین حال دیگران نیز هستند که کاملاً خوب کار می کنند: دشمنان در سطوح مختلف یا امکان تجهیز بهتر و بهتر اسلحه و تجهیزات. اما گیج کننده است که آنقدر با توجه به بازی قبلی تغییر کرده است ، که از قوانین سنتی "جعبه ماسه ای" پیروی می کند. قطعاً هرچه بیشتر بازی کنیم ، بیشتر به نسخه نظامی The Division شباهت دارد .

ghost recon break 2
از نظر فنی هنوز هم برای صیقل دادن چیزهای زیادی وجود دارد و ما بافتهایی را پیدا می کنیم که زمان بارگیری آن طول می کشد ، وسایل نقلیه ای که "عجیب" و - بندرت - به ندرت می شوند - ما چند ثانیه "یخ زده" شده ایم ، اما هیچکدام از این اشکالات بازی را خراب نکرده اند. . درمورد اسلحه ، چراغ و سایه وجود دارد: سیستم نگه داشتن نفس شما با اسلحه های دقیق بسیار عالی است (به آرامی ماشه سمت چپ را آزاد می کنید) اما احساس سلاح ها به همان اندازه در "تیرانداز" دیگر بی پرده نیست. این عادت است که به آن عادت می کنیم ، زیرا بعد از چند ساعت احساس می کنیم که کاملاً بر زرادخانه تسلط داریم.


به طور کلی ، Ghost Recon Breakpoint یک بازی بسیار سرگرم کننده ، متراکم و دارای محتوا است . فضای عالی و جزئیات بسیار دقیقی دارد ، اما مکانیک های خاص به پایان نمی رسند. در خفا ، عمل و اکتشاف چیزهای قابل توجهی است (حتی اگر در شرکت هم بازی کنیم) بهتر است ، اما اصلاحات در مورد Wildlands باعث شده است که "در سرزمین هیچ کس" نباشد. این یکی از ماسهبازی برتر بود و بخش 2 از MMO RPG برتر است .


اما باید در نظر داشته باشید که این برنامه به عنوان یک بازی طولانی مدت ، با پیشرفت ها و ترکیب های مداوم در طول یک سال کل ، برنامه ریزی شده است و پتانسیل باورنکردنی است. با ورود این حمله ، کلاس ها و مأموریت های جدید ، و تاریخ شفاف سازی همچنان ادامه می یابد و می توانیم یک بازی "دور" خیلی بیشتر پیدا کنیم. دلایل زیادی داریم که به شما اعتماد به نفس می دهیم.

شبح بازسازی 3
تجزیه و تحلیل Breakpoint اصلی Ghost Recon
پراکندگی از ویژگی های سلاح گرم است که به ما می گوید چقدر عکسهای ما منحرف می شوند ، حتی اگر به درستی هدف داشته باشیم. برخی همچنان به ضرب گلوله ادامه می دهند ، اما برخی دیگر بسته به مهمات ، درجه حرارت ، باد ... کم و بیش از آن دور می شوند . سکانسی که در همان جهت Wildlands "به او اشاره کرد" و در بعضی موارد درست است ، اما در برخی دیگر از بازی قبلی فاصله می گیرد.


نکات مشترک بیش از آشکار است. دوباره در شبح عضو می شویم. یک تیم عملیات ویژه ، متولد تخیل تام کلنسی ، که در خدمت سیا است. اینها بچه هایی هستند که کار سختی را انجام می دهند ، اما ما هرگز در مورد اخبار نمی شنویم. آنها بهترین ها هستند ... و تاکنون ، در همه درگیری ها ، آنها برنده بودند. اما همه چیز تغییر خواهد کرد

نقطه شروع بازسازی روح
به همین مناسبت ، آنها بخشی از یک تیم نجات هستند که در یک جزیره اقیانوس آرام آواره شده اند. Auroa یک محیط بسیار خاص است. بیشتر اراضی تحت سلطه طبیعت است. جنگل ها ، حراسها ، قله ها و صخره ها وجود دارد که با مراکز کوچک شهری متمرکز است. زیرا در آنجا کارمندان Skell Tech ، یک شرکت فناوری زندگی می کنند که به رباتیک ، هواپیماهای بدون سرنشین و ... و همچنین فناوری های نظامی اختصاص دارد.

تجزیه و تحلیل نقطه عطف Ghost Recon 2
Auroa ارتباط با قاره را از دست داده است و تحت کنترل گروهی از اعضای پیشین ارواح است. آنها گرگها هستند و تحت فرمان رنگرز کول دی واکر (شخصیتی که جان برنتال با آن بازی می کند) عمل می کنند . برای اولین بار ، در منابع و آموزش ها با یک دشمن برتر روبرو هستیم.

تحلیل Ghost Recon Breakpoint 12
بیش از یک جعبه نظامی
این رویکرد نقشه Ghost Recon Breakpoint است و به عنوان "جعبه ماسه ای" نظامی با بسیاری از اجزای RPG در مقابل ما روبرو می شود. از Ubisoft (که دنیای آزاد دیگری در پشت آنها وجود دارد مانند Assassin's Creed ، Watch Dogs ، Far Cry یا The Division ) کاملاً مشخص است که عناصر دنیای آزاد تقریباً عصبی هستند.

تجزیه و تحلیل نقطه نظرات Ghost Recon
نقشه بازی که به 21 استان تقسیم شده است غول پیکر است و ما احساس می کنیم که به لطف تغییر در آب و هوا و نور ، حضور حیوانات و گشت های دشمن "زنده" است . علاوه بر این ، این نقشه مملو از مناطق مخفی و "تخم مرغهای عید پاک" (مانند گالن های غرق شده یا ویرانه های قدیمی) است که می توانیم با پیاده یا در وسایل نقلیه مختلف از طریق زمین ، دریا و هوا اکتشاف کنیم.


این تعداد گیج کننده است: 365 مکان طبیعی ، در بیش از 8 بیوم ، 11 آب و هوای مختلف ، 298 اردوگاه و روستا ، 793 منطقه مرموز ، 109 بیوواک و بیش از 500 کیلومتر جاده گسترش یافته است.


پیمایش با پای پیاده بسیار ارگانیک است و انیمیشن های nomad (نام اصلی شخصیت ما) کاملاً با زمین سازگار است. ما تحت تأثیر قرار گرفته ایم که چگونه پایین رفتن از یک شیب می تواند به معنی افزایش سرعت ، لغزش یا چرخیدن باشد. و چگونگی تغییر جابجایی بسته به سطح (گل ، برف یا آسفالت) تغییر می کند.

تفاوت از Ghost Recon Breakpoint با نسخه Google Stadia

تحلیل Ghost Recon Breakpoint 5
ما همچنین چگونگی یکپارچه سازی گزینه های مخفی کاری و بقا را دوست داریم ، بدون آنکه طرح کنترل را بیش از حد پیچیده کنیم. ما می توانیم از پوشش گیاهی برای استتار خود استفاده کنیم و به زمین بچسبیم تا تقریبا غیر قابل کشف باشیم. علاوه بر این ، وقتی مجروح می شویم ، لازم است التیام یابد (با بانداژ یا سرنگ آدرنالین).

تجزیه و تحلیل Ghost Recon Breakpoint 7
آیا شما بیشتر می خواهید؟ ما می توانیم برای بازیابی پروتئین شکار کنیم ، گیاهان را جمع کنیم و آب بنوشیم تا خستگی خاتمه یابد - پس لازم است غذا را در دریاچه ها و رودخانه ها پر کنیم. و سرانجام ، ما می توانیم اجساد متفقین (برای پوشاندن آنها) و دشمنان (برای پنهان کردن آنها یا بازجویی از مجروحان) بکشیم.

تجزیه و تحلیل نقطه عطف Ghost Recon 9
مسیر RPG
اما بعد از گذشت چند دقیقه بازی به صورت بنیادی تغییر شکل می یابد. در غاری در کوهستان ، اروهون ، اردوگاه پناهندگی را می یابیم که به عنوان یک مرکز اجتماعی فعالیت می کند. این یک مکان ملاقات بسیار شبیه به مواردی است که ما در MMO به عنوان Destiny یا The Division از آنها بازدید کرده ایم . جایی که می توانیم خود را به مأموریت های درخواست تسلیحات جدید مجهز کنیم یا به تقابل چند نفره 4 در مقابل 4 بپردازیم و البته ، این مکان برای دیدار با بازیکنان دیگر است.

تجزیه و تحلیل بخش 2

Ghost Recon Breakpoint 3 تجزیه و تحلیل
به نوعی ، این رویکرد تجربیاتی را که قبلاً به آن عادت کرده بودیم "می شکند" و به ما امکان می دهد تا اینجا و آنجا رکاب بزنیم. ما حتی به 4 بازیکن ، Project Titan ، که در یک جزیره آتشفشانی توسعه می یابند ، حمله کردیم . اما جنبه های "نقش" در اینجا متوقف نمی شود. شخصیت اصلی ما تجربه را بدست می آورد و با آن امکان باز کردن مهارت ها و پاداش های جدید در یک درخت ، که به کلاس ما بستگی دارد (چهار مورد اولیه حمله ، پزشک میدانی ، تیرانداز از خفا و پلنگ است).   

تجزیه و تحلیل Ghost Recon Breakpoint 8
سرانجام ، سلاح ها نیز بر اساس سطوح طبقه بندی می شوند ، شاید گیج کننده ترین جنبه. این بدان معنی است که می توانیم مدل M4A1 یکسانی را با ویژگی های مختلف پیدا کنیم. کد رنگ تقسیم اعمال نمی شود ، اما سیستم مشابه است. و همین مسئله در مورد تجهیزات اساسی ما نیز وجود دارد: چکمه ، شلوار ، جلیقه تاکتیکی ، دستکش یا کلاه ... که بر سطح ما تأثیر می گذارد. بسته به سلیقه شما به عنوان بازیکن ممکن است غیر واقعی به نظر برسد.

نقطه شروع بازپرداخت شبح 9
عمل و نفوذ
هنگامی که ما تمام پیچیدگی های Ghost Recon Breakpoint را فرض کنیم که اندک نیست ، می توانیم در این زمینه گام برداریم و در سکانس های اکشن شرکت کنیم. البته بازی Ubisoft انقلابی در ژانر ایجاد نمی کند ، اما همه چیز را به خوبی انجام می دهد: گزینه های نفوذ ، AI خوب برای دشمنان (خصوصاً اعضای Wolves) ، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و مهارت های ویژه به عنوان پشتیبانی ، و رفتار سلاح ها.

تحلیل Ghost Recon Breakpoint 10
ما می توانیم در هر زمان دو تفنگ ، اسلحه و چاقو را بارگیری کنیم و آنها را به صورت بیمارگونه تنظیم کنیم. همانطور که قبلاً به شما گفتیم ، بخش مهمی از نقش وجود دارد ، اما این بدان معنی نیست که دشمنان سطح بالا مانند سایر بازی های ژانر تبدیل به "اسفنج گلوله" می شوند. ما می توانیم آنها را با یک هدفون (یا اگر دو نفر کلاه ایمنی دارند) پایان دهیم و واقعیت این است که ما آن را از این راه ترجیح می دهیم.

نقطه شروع بازپس گیری ارواح 3
همه مأموریت ها را می توان به تنهایی مواجه کرد ، اما وقتی چند نفره آنلاین را با سه متحد بازی می کنیم ، تجربه "بالا می رود". Ghost Recon Breakpoint یک بازی "همیشه آنلاین" و در حالت تعاونی است - وقتی عملیات به خوبی پیش می رود - بسیار رضایت بخش است. برای هماهنگی قبل از هر مأموریت ، می توانیم در یک بیوواک (پناهگاه موقت که از محیط زیست استفاده می کند) اردو بزنیم.

Ghost Recon Breakpoint 4 تجزیه و تحلیل
و در مورد گیم پلی ، آخرین چیزی که می خواهیم برجسته کنیم سیستم حل هدف است. دیگر کافی نیست که به یک مکان بروید و دشمن را از بین ببرید یا یک شیء را بردارید ، بلکه به یک سبک واقعی تر تعمیق یافته است. این رویکرد بعضی اوقات شامل مشورت با یک سری اسناد یا سؤال از یک سرویس دهنده برای کشف مرحله بعدی ما است. و همچنین با گزینه های مختلف پاسخ در گفتگوها شرکت کنید. اگر "اعتبار اضافی" بخواهیم ، می توانیم شاخص های نقشه را غیرفعال کنیم.

حداقل و توصیه شده برای Ghost Recon Breakpoint در رایانه شخصی

انتهای بازی
کمپین Breakpoint بسیار طولانی است ، ماموریت های جانبی برای دادن و گرفتن وجود دارد ، به علاوه 6 نقشه برای چند نفره رقابتی . و هنوز ، "لاک" MMO همچنین یک "بازی انتهایی" دارد ، یعنی فعالیتهایی که برای ما به پایان رسیده است.


در فصل اول ، بعد از راه اندازی ، کلاس جدید (مهندس) ، پروژه حمله Titan و ماموریت های جدید جناح و همچنین رویدادهای زنده اضافه می شود. اما ورود مطالب جدید در طول یک سال برای زنده نگه داشتن آن برنامه ریزی شده است.

این یک موضوع اعتماد به نفس است ، اما بعد از مشاهده پشتیبانی هایی که سایر عناوین Ubisoft از قبیل For Honor ، Rainbow Six Siege یا Ghost Recon Wildlands دریافت کرده اند ، حقیقت این است که به نظر می رسد آینده ای بسیار امیدوارکننده داشته و با بروزرسانی های مداوم و یک جامعه بسیار وفادار .

Ghost Recon Breakpoint 6 تجزیه و تحلیل
تکنیک و کنترل
بخش فنی از شبح Recon نقطه انفصال بسیار سخت است، اما نه کامل است. ما آن را در PS4 PRO بازی کرده ایم که اولویت را به رزولوشن می دهد و - مانند اولین مورد - در بعضی مواقع یک بازی تماشایی است. به حدی که امکان استفاده از رابط و بازی با صفحه "تمیز" از نشانگرها (با فشار دادن دکمه کنترل) قدردانی می شود. و می توانید از حالت عکس استفاده کامل کنید.

تجزیه و تحلیل مناطق وحشی Ghost Recon

مدل ها و انیمیشن ها بسیار دقیق هستند و هر یک از بیوم های جزیره کاملاً تفریحی شده اند. با این حال ، در مورد کنترل ها با مشکلاتی روبرو شده ایم. نامزد در هنگام تکیه در برابر دیوارها و موانع ، به صورت خودکار پوشش می دهد ، که هنگام ورود به داخل خانه یا نگاه کردن به شلیک در گوشه و کنار ، برخی از مشکلات را ایجاد می کند.  

Ghost Recon Breakpoint 11 تجزیه و تحلیل
به طور کلی کنترل وسایل نقلیه از همه نادیده گرفته می شود. وزن نبردهای مختلف کشتی ، هلیکوپتر ، موتور سیکلت یا قایق به خوبی در این بازی منعکس نشده و فیزیک ما را به "غریبه" تبدیل کرده است. بعضی اوقات صدمه به شیشه و بدن ایجاد می شود بدون اینکه دچار ضربه شود و در بعضی اوقات ، حتی اگر ما دچار یک تصادف بسیار دیدنی شده ایم ، آسیب پذیر به نظر می رسند. آنها تنها ایرادی نیستند که در بازی ظاهر می شوند ، اگرچه هیچ کدام از آنها مانع از بازی ما نشده اند یا ما را مجبور به راه اندازی مجدد می کنند.

Ghost Recon Breakpoint
جنبه قابل توجه دیگر دوبله شدن به زبان اسپانیایی است که مشارکت صداهای مشهور مانند Ramón Langa را داشته است . هرچند هیچ چیز را نمی توان مورد انتقاد قرار داد ، اما درست است که بعضی از موارد نیز زیاد تکرار می شوند. موسیقی در پس زمینه باقی مانده است ، اما اثرات عکس ها بسیار واقع بینانه است.

یک بازی متفاوت
واجد شرایط بودن Ghost Recon Breakpoint با توجه به مورد قبلی بسیار دشوار است . بنابراین تغییرات بسیاری در توسعه ارائه شده است که تقریباً متعلق به ژانرهای مختلف است ... و این اتفاق نخواهد بود که همه را خوشحال کند. با بیان اینکه دیگر جعبه ماسه ای خالص نیست و نزدیک به نوع توسعه MMO است که در بخش دیده ایم ، این احساس بسیار خوبی را از ما دور می کند.

نقطه شروع بازپرداخت شبح 7
ما هنوز بازی زیادی داریم. و هنگامی که ما تمام آب را بیرون آورده ایم ، شما می خواهیم تجزیه و تحلیل Ghost Recon نهایی را با یک یادداشت به شما ارائه دهیم ، تا آن زمان ، ما سکوت رادیویی را فرمان می دهیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی