سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

این به نظر می رسد باور نکردنی است، اما آن را 'ثانیه است 25 سال پس از انتشار آن در ژاپن شروع کارآگاه کانن ، مانگا ایجاد شده توسط Gosho Aoyama است در مورد یک دانشجوی جوان به نام دبیرستان کودو شینیچی یک کارآگاه درخشان است و تحقیق در مورد برخی مردان مرموز در سیاه و سفید، اینها باعث می شود که او یک سم آزمایشی مصرف کند و به او مرده شود. اما سم او را نمی کشد ، اما او را به یک پسر 7 ساله تبدیل می کند. با هویت Conan Edogawa ، Shinichi باید مردها را به رنگ سیاه پیدا کند و پادزهر را پیدا کند که هنگام زندگی در خانه همکلاسی خود ران موری ، بدن او را بازگرداند و به نوازش پدرش کوگورو موری کمک کند. برای تبدیل شدن به یک کارآگاه معتبر

پیراهن کارآگاه کانن را بگیرید!

و اکنون ، 25 سال بعد ، تحقیقات هنوز هم باز است ، انتشار آن در ژاپن فعال است و به زودی نمی توان نتیجه آن را دید. و در آنجا ادامه دارد ، به عنوان یکی از با ارزش ترین انیمه ها ، نه تنها در ژاپن ، بلکه در سراسر جهان ، داشتن یک لژیون خوب از طرفداران اسپانیا ، به ویژه از انتشار مانگا توسط Planeta کمیک ، تشکر می کند ، و انیمه را بیشتر می کند منتقل به جامعه کاتالونیا.


خوشبختانه مشهورترین کارآگاه در ژاپن به لطف Alfa Pictures که سال گذشته در چندین سینما در اسپانیا فیلم Detective Conan: The Case Zero را به نمایش گذاشت ، مجدداً در این بخش ها حضور دارد . به دلیل استقبال خوب ، Alfa Pictures مجوز 13 فیلم کارآگاه کانن (اما بدون دوبله اسپانیایی) را صادر کرده است و فیلم بعدی خود را در 8 نوامبر با نام Detective Conan: The Sapphire Fist به نمایش در خواهد آورد.

اما قبل از اینکه به طور کامل به انتقاد از کارآگاه کانن: مشت آبی یاقوت کبود بپردازید ، باید خود را در شرایطی قرار دهید. به طور طبیعی ، هر فیلم Detective Conan در لحظات مختلف manganime قرار دارد و تا حدودی بیشتر یا کمتر ، موقعیت هایی را نشان می دهد که در این سریال اتفاق افتاده است. بر خلاف ال کازو صفر ، این بار نکته مهمی در تاریخ ذکر شده است که هنوز در اسپانیا خوانده نشده است (اگرچه انتشار آن چندان دور نیست ، همه چیز گفته می شود) ، بنابراین اسپویلرهای جزئی از طرح وجود دارد . این رویداد سفر تحصیلی در کیوتو است ، جایی که کانن هویت خود را به عنوان شینیچی کودو بازیابی می کندبا کمک هایبارا برای اینکه بتواند با همکلاسی های دبیرستانش به این سفر برود و با وارد کردن تنها جزئیات مربوط به فیلم ، در پایان ران با شینیچی روی گونه بوسه می زند و آنها رسماً به عنوان دوست پسر شروع به دوستی می کنند (هرچند که او هنوز نمی داند شینیچی و کونن یک نفر هستند)

کارآگاه کونان مشت آبی یاقوت کبود آبی
گفته می شود ، طرح The Blue Sapphire Fist با Conan شروع می شود و از Haibara خواسته دوباره پادزهر را برای سفر به سنگاپور و رفتن با ران ، Sonoko و Kogoro برای تماشای مسابقات جنگی که در آن دوست پسر Sonoko ، Makoto شرکت می کند. کیگگوو از آنجا که گذرنامه اش به نام شینیچی کودو است ، او نمی تواند به عنوان کانن ادوگاوا کشور را ترک کند. با این حال ، هایبارا به سختی امتناع می کند ، بنابراین کونان مجبور به ماندن در ژاپن است. این زمانی است که کیتو کید ، در نقش ران ، کان را ربوده و او را به سنگاپور می برد.

هدف کید این است که کنان به او کمک کند تا در مورد قتلی تحقیق کند که در آن کسی سعی می کند دزد سفید را قاب کند و از Blue Sapphire بهره ببرد ، جواهری با ارزش که بخشی از کمربند قهرمان مسابقات کشتی در این کشور است. ماکوتو شرکت می کند. برای انجام این کار ، کید شینیچی را جعل می کند (که باعث می شود لحظات خنده دار خاصی با ران نفهمید که کید آنها را دوست ندارند) ، در حالی که کانان وانمود می کند ساکن سنگاپوری به نام آرتور هیرایی است (با صحنه خنده دار اشاره می کند. شروع سریال ، وقتی که کان و ران برای اولین بار با هم ملاقات می کنند).

کارآگاه کونان مشت آبی یاقوت کبود آبی
این جایی است که ما یکی از سنگین ترین شکست های کارآگاه کانن را داریم: The Blue Sapphire Fist . شایان ذکر است که در طول سریال Ran در زمان دیدن نکردن شواهدی مبنی بر اینکه کونان و شینیچی یک شخص هستند احمقانه هستند (اگرچه او چندین لحظه ظن و حتی یقین داشت) اما واقعاً آیا متوجه نیستید که این پسر پوست تیره از نظر ظاهر و صدا به کونان ردیابی می شود؟ علاوه بر این ، نه او و هم سایر همراهانی که کارآگاه کمی را می شناسند ، متوجه آن نمی شوند. اما اگر او همانگونه رفتار کند که یک قتل درگیر باشد!

سپس جزئیات عجیب این است که ، در فیلم های کارآگاه کانن ، کیتو کید می داند که او هویت واقعی کونان را می داند ، اما در سریال اصلی هیچ سابقه ای از آن وجود ندارد (گرچه می داند که او یک کودک عادی نیست و در حال حاضر ، هرگز به کارگردانی او به عنوان شینیچی نرسیده است) ، اما چون این چیزی است که از سایر فیلم های موجود در حق رای دادن گرفته می شود ، ما آن را نادیده می گیریم.

طولانی ترین سری انیمه همه زمانه

همانطور که اغلب در مورد این نوع فیلم ها اتفاق می افتد ، هیجان انگیز ترین قسمت در نتیجه آن قرار دارد ، جایی که بیشترین نمایش اکشن نمایش داده می شود ، تماشای Conan کارهای غیرممکن را حتی در خود سریال انیمه انجام می دهد. اگرچه در این حالت ، کسی که در صحنه های بیشتری از این نوع ستاره می شود ، کیتو کید است که با بهانه جادوگر و دزد ماهر ، ما را با سکانس های مختلفی از جالب ترین لذت می برد. ما نمی توانیم همان بخش تحقیق را بگوییم ، که به جز لذت بردن از دیدن دو رقیب در این پرونده با هم همکاری نمی کنند ، به خصوص جذابیت چندانی ندارد ، بیش از حد از چگونگی توسعه طرح با پیروی از همان دستورالعمل هایی که در 22 فیلم قبلی

کارآگاه کونان مشت آبی یاقوت کبود آبی
ذکر ویژه سزاوار موسیقی متن فیلم است که خیلی خوب روایت فیلم را همراهی می کند ، و با موضوع اعتبارات نهایی Blue Shappire Blue ، توسط Hirômi Tosaka و همچنین سکانس آن به اوج می رسد . طبق معمول در جدیدترین فیلم های کارآگاه کانن ، اعتبارات نهایی تصاویر واقعی از شهر و محیط هایی را نشان می دهد که از آنها برای گرفتن جزئیات بسیار عالی استفاده شده است ، در این مورد با شهر سنگاپور. علاوه بر این ، دارای یک صحنه جالب پس از اعتبار است که داستان را خاتمه می دهد ، همچنین اعلام فیلم سینمایی بعدی برای سال 2020 است.

علی رغم موفقیت عظیم او در سراسر جهان ، Detective Conan: The Blue Sapphire Fist فیلمی است که فقط برای محکم ترین طرفداران کارهای Goshô Aoyama توصیه می شود ، که برای کسانی که چندان طرفدار شخصیت نیستند ، توصیه می شود. خوب ، آنها از سریال شروع می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی